Menu

WIJ

Wij maken met PR het verschil.

Elke dag weer. Wij zijn pragmatische denkers en intelligente doeners.
Wij raken doelgroepen met effectieve boodschappen.

WAARAAN HERKEN JE ONS?

  • Wij baseren ons werk op actuele communicatietheorieën, consumenteninzichten en een goed begrip van jouw wereld en die van je doelgroepen.
  • Wij denken in outcomes, niet in output.
  • Onze PR-plannen hebben meetbare doelstellingen en leiden tot meetbare resultaten.
  • Wij werken volgens overeengekomen aanpak en sturen onderweg bij. Op tijd en binnen budget.
  • Wij zijn betrokken, kritisch en houden je scherp. Elke dag.

VACATURE CONTENTSPECIALIST

(Fulltime functie van 37,5 uur per week)

Wij zijn op zoek naar een contentspecialist die aansprekende verhalen ontwikkelt voor o.a. chemiebedrijf Stahl, LeasePlan en Samsung. Heb jij minstens drie jaar contentervaring?
Lees dan verder…

ONZE MENSEN

ONZE ROOTS

HvdM is een van de langst bestaande PR-bureaus van Nederland. In 1951 startte Frans Hollander, de grondlegger van ons vak, zijn eigen PR-bureau. Hij deelde zijn kennis o.a. via boeken om zo het PR-vak naar een hoger niveau te brengen.

We doen dat nog steeds. Bijvoorbeeld met het handboek public relations Communicatie van organisaties, de ondersteuning van de leerstoel strategische communicatie van Logeion en het voorzitterschap van de International Public Relations Association (IPRA).  Wij zijn aangesloten bij de VPRA, de brancheorganisatie voor PR-adviesbureaus.

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!