Menu

WIJ

Wij maken met PR het verschil.

Elke dag weer. Wij zijn pragmatische denkers en intelligente doeners.
Wij raken doelgroepen met effectieve boodschappen.

WAARAAN HERKEN JE ONS?

  • Wij baseren ons werk op actuele communicatietheorieën, consumenteninzichten en een goed begrip van jouw wereld en die van je doelgroepen.
  • Wij denken in outcomes, niet in output.
  • Onze PR-plannen hebben meetbare doelstellingen en leiden tot meetbare resultaten.
  • Wij werken volgens overeengekomen aanpak en sturen onderweg bij. Op tijd en binnen budget.
  • Wij zijn betrokken, kritisch en houden je scherp. Elke dag.

STAGE

Elk halfjaar hebben wij plek voor een enthousiaste stagiair. Vind jij het leuk om te werken in een dynamische omgeving en stroomt creativiteit door je aders? Dan mag jij ons team binnenkort misschien komen versterken!

Wie stage loopt bij HvdM wordt volledig betrokken bij het dagelijks werk. Je maakt deel uit van ons team van communicatieadviseurs en draagt bij aan projecten voor opdrachtgevers variërend van Samsung tot NIX18 en van Tommies Snacktomaatjes tot chemiebedrijf Stahl.

De werkzaamheden zijn divers: je ondersteunt bij het organiseren van persevenementen, onderhoudt contacten met journalisten en bloggers en denkt mee over communicatie-uitingen en strategie.

Omdat je direct optrekt met de adviseurs, ervaar je precies hoe plannen tot stand komen én hoe ze worden uitgevoerd. Zo doe je veel nieuwe kennis en ervaring op.

Ben jij enthousiast over communicatie, heb je goede ideeën en een actieve werkhouding? Dan horen we graag van je. Bel voor meer informatie met Thijs Ros op 070 354 90 00 of mail je motivatiebrief en C.V. naar info@hvdm.nl

Je kunt instromen in augustus/september of in januari/februari.

 

ONZE MENSEN

ONZE ROOTS

HvdM is een van de langst bestaande PR-bureaus van Nederland. In 1951 startte Frans Hollander, de grondlegger van ons vak, zijn eigen PR-bureau. Hij deelde zijn kennis o.a. via boeken om zo het PR-vak naar een hoger niveau te brengen.

We doen dat nog steeds. Bijvoorbeeld met het handboek public relations Communicatie van organisaties, de ondersteuning van de leerstoel strategische communicatie van Logeion en het voorzitterschap van de International Public Relations Association (IPRA).  Wij zijn aangesloten bij de VPRA, de brancheorganisatie voor PR-adviesbureaus.

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!