Blog

De maandagmorgen van… Joeri

Hoe ziet de agenda van een HvdM’er er op maandagmorgen uit? Met welke campagnes en voor welke klanten is hij of zij bezig? En waar wil hij of zij écht tijd voor maken deze week? In deze rubriek staan we stil bij de maandagochtend van een van onze HvdM’ers. Met deze editie: account adviseur Joeri.
De maandagmorgen van… Joeri

Mijn ochtenden beginnen met het doorspitten van de Volkskrant. Onder het genot van een kop koffie houd ik mijn ogen open voor artikelen die interessant zijn voor onze opdrachtgevers. Of voor ons bureau natuurlijk.

Teamwork op de maandagmorgen

Elke maandagochtend bespreken we met het hele team hoe onze week eruit ziet. Ik vertel mijn collega’s voor welke opdrachtgevers ik aan de slag ga en geef aan hoe druk ik ben. Omdat iedereen dat doet, weten we wie hulp nodig heeft en wie kan ondersteunen. Goed teamwork dus!

Vooruitkijken

Na de meeting maak ik mijn planning. Het ziet er naar uit dat het een drukke week wordt waarin ik aan de slag ga voor uitdagende campagnes, zoals coronavaccinatie en CoronaMelder. De werkzaamheden voor deze campagnes zijn heel afwisselend. Zo ga ik aan de slag met de branded content die we begeleiden, schrijf ik artikelen en pitch ik media. En oh ja, ik moet ook écht tijd nemen om social media posts te schrijven!

Terugblikken

Daarna blik ik terug op de resultaten van onze inspanningen voor het nieuwe Europese bandenlabel. Dat label helpt mensen bewust te kiezen voor betere banden die zuiniger en veiliger zijn. We informeerden autobezitters via een landelijke en regionale mediabenadering en boden een aantal media de mogelijkheid het gesprek aan te gaan met een expert.  Zo bieden we media iets extra’s. Benieuwd wat het heeft opgeleverd!

Time flies

De werkzaamheden zijn afwisselend, maar één ding is altijd hetzelfde: de maandagmorgen vliegt voorbij. Voordat ik het weet is het lunchpauze. Ga ik een rondje wandelen? Of ga ik toch maar even bankhangen? Eerst maar eens wat eten, dan zien we wel weer.

Dit was de maandagmorgen van Joeri. Wil jij net als Joeri maatschappelijke impact creëren en word je enthousiast van alle afwisselende campagnes? Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste professionals. Blijf de website in de gaten houden. Binnenkort vertelt oud-collega Doris over haar start van de week.