De maandagmorgen van… Thijs
Bij HvdM is elke dag anders. Toch hebben de meeste HvdM’ers een ding gemeen: op maandagochtend gaan zij weer vol energie aan de slag. Hoe die maandagochtend eruit ziet? Deze keer neemt adviseur Thijs je mee in zijn maandagmorgen.
De langeafstandsloop van zondag voel ik nog in mijn benen als ik ga zitten aan mijn thuiswerkbureau. De deur naar het balkon staat open, het wordt een warme dag. In de dagstart vertel ik dat ik in ieder geval aan de slag ga voor twee opdrachtgevers, NL-Alert en Samsung. En ik kan mijn enthousiasme over de opleiding Data Analytics nauwelijks voor me houden. Ik startte er vrijdag mee en kijk al uit naar wat het komende halfjaar gaat brengen.
NL-Alert
Terug naar de maandagochtend. Het campagneteam van NL-Alert heeft ons gevraagd mee te denken over de campagnes later dit jaar. Priscilla en ik lichten onze eerste gedachten toe en bepalen de vervolgstappen. Vanmiddag is de voorbespreking met het reclamebureau, morgen staat de conceptpresentatie gepland en daarna kunnen we echt aan de slag met de PR-uitwerking. Het is mooi dat we al jarenlang van toegevoegde waarde zijn voor het team van NL-Alert. Want vanaf de start van het alarmmiddel in 2012 zijn we betrokken.
De sportzomer van Samsung
Mogelijk zag je de afgelopen weken al iets voorbijkomen over het Samsung FastFrame. Deze innovatie van Samsung helpt Olympische BMX’ers Judy Baauw en Niek Kimmann in hun voorbereiding op de Spelen van Tokyo. Hoe je je als niet-sporter voorbereidt op de sportzomer? Met een TV van Samsung natuurlijk. Vandaag schrijf ik een designstory over microLED.
Omgevlogen
Eén ding is iedere maandagochtend zeker. Het maakt niet uit wat je doet, hij vliegt altijd voorbij. Ook vandaag. Om 12:30 uur is het tijd om te lunchen. Ik trek de voordeur achter mij dicht en fiets zeven minuten in Westelijke richting. Dan sta ik op het zonnige strand. Een heerlijk begin van de week.
Dit was de maandagochtend van Thijs. Wil je net als Thijs maatschappelijke impact creëren en word je enthousiast van alle afwisselende campagnes? Bij HvdM zijn we altijd geïnteresseerd in gedreven en enthousiaste mensen. Blijf de website in de gaten houden.